Żywiec odświeżony
Spośród pięciu ofert, producent piwa wybrał agencję Arc Worldwide Polska. Do tej pory witrynę obsługiwał Max Weber – tym razem nie wybrany do kontynuowania zadania. – Arc jest agencją znaną z innowacyjnych rozwiązań, a nam zależy na odświeżeniu strony – mówi w rozmowie z Brief.pl Eliza Panek, rzecznik prasowy Grupy Żywiec. Strona, która ulegnie liftingowi, jest adresowana do konsumentów, nie do partnerów handlowych (strona pod adresem: Zywiec.com.pl). – To strona brandowa. Jeśli chodzi o współpracę z partnerami biznesowymi, mamy osobną domenę – wyjaśnia Eliza Panek. Nie wiadomo jeszcze, jakie dokładnie zmiany czekają wirtualną wizytówkę Żywca. Koncern już wcześniej, za pośrednictwem internetu, inicjował akcje mające na celu zaktywizowanie konsumentów i internautów zarazem. Przykładem „Wyślij wiadomość” mająca na celu zebranie różnorodnych opinii Polaków o otaczającej ich rzeczywistości. Takich działań, wywołujących interakcje ze strony internautów, ma nie zabraknąć w przyszłości. To pierwszy krok w kierunku budowania serwisu społecznościowego, skupianego wokół marki Żywiec.
Współpraca z nową agencją rozpocznie się na początku nadchodzącego roku, a pierwsze jej efekty będą widoczne w sieci już na początku drugiego kwartału. Projekty aktualnie realizowane przez agencję Max Weber będą przez nią prowadzone aż do ich zakończenia, niezależnie od rozpoczęcia współpracy z agencją Arc.
Przypomnijmy, że Żywiec jest największą polską marką piwa w segmencie premium o międzynarodowym uznaniu.
(KR), Brief.pl