Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Żywiec odświeżony

19.12.2007

Grupa Żywiec wybrała agencję, która zajmie się odświeżeniem istniejącej już strony internetowej Zywiec.com.pl.

Spośród pięciu ofert, producent piwa wybrał agencję Arc Worldwide Polska. Do tej pory witrynę obsługiwał Max Weber – tym razem nie wybrany do kontynuowania zadania. – Arc jest agencją znaną z innowacyjnych rozwiązań, a nam zależy na odświeżeniu strony – mówi w rozmowie z Brief.pl Eliza Panek, rzecznik prasowy Grupy Żywiec. Strona, która ulegnie liftingowi, jest adresowana do konsumentów, nie do partnerów handlowych (strona pod adresem: Zywiec.com.pl). – To strona brandowa. Jeśli chodzi o współpracę z partnerami biznesowymi, mamy osobną domenę – wyjaśnia Eliza Panek. Nie wiadomo jeszcze, jakie dokładnie zmiany czekają wirtualną wizytówkę Żywca. Koncern już wcześniej, za pośrednictwem internetu, inicjował akcje mające na celu zaktywizowanie konsumentów i internautów zarazem. Przykładem „Wyślij wiadomość” mająca na celu zebranie różnorodnych opinii Polaków o otaczającej ich rzeczywistości. Takich działań, wywołujących interakcje ze strony internautów, ma nie zabraknąć w przyszłości. To pierwszy krok w kierunku budowania serwisu społecznościowego, skupianego wokół marki Żywiec.
Współpraca z nową agencją rozpocznie się na początku nadchodzącego roku, a pierwsze jej efekty będą widoczne w sieci już na początku drugiego kwartału. Projekty aktualnie realizowane przez agencję Max Weber będą przez nią prowadzone aż do ich zakończenia, niezależnie od rozpoczęcia współpracy z agencją Arc.
Przypomnijmy, że Żywiec jest największą polską marką piwa w segmencie premium o międzynarodowym uznaniu.

(KR), Brief.pl