Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Żywiec: Wszelkie prawa zastrzeżone

01.04.2009
Żywiec: Wszelkie prawa zastrzeżone Żywiec: Wszelkie prawa zastrzeżone

1 kwietnia br. startuje najnowsza kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy.

Wizerunkowa kampania reklamowa Żywca, która rozpoczęła się właśnie w outdoorze, podkreśla, że piwo tej marki jest od lat produkowane w taki sam sposób, dzięki czemu zachowuje niezmienne cehy. Wyrażają to hasła pojawiające się w poszczególnych wariantach graficznych: "Jeden Browar", "Jedno Źródło", "Jedno Miejsce", "Wszelkie prawa zastrzeżone".

Akcja jest prowadzona na billboardach w 10 miastach: Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Kreację kampanii przygotowała agencja Just, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
 

WirtualneMedia.pl