Żywiec: Wszelkie prawa zastrzeżone
Wizerunkowa kampania reklamowa Żywca, która rozpoczęła się właśnie w outdoorze, podkreśla, że piwo tej marki jest od lat produkowane w taki sam sposób, dzięki czemu zachowuje niezmienne cehy. Wyrażają to hasła pojawiające się w poszczególnych wariantach graficznych: "Jeden Browar", "Jedno Źródło", "Jedno Miejsce", "Wszelkie prawa zastrzeżone".
Akcja jest prowadzona na billboardach w 10 miastach: Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Kreację kampanii przygotowała agencja Just, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Drugim elementem kampanii marki Żywiec będzie komunikacja telewizyjna, która ruszy tuż przed długim majowym weekendem. Najnowszy spot prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
WirtualneMedia.pl