Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Żółte skrzynki Piasta

10.04.2008
Żółte skrzynki Piasta Żółte skrzynki Piasta

Marka Piast z portfolio Carlsberg Polska wprowadza nowy rodzaj opakowania – dedykowaną żółtą skrzynkę, która będzie jedyną w tym kolorze dostępną w Polsce, w branży piwnej. Niekonwencjonalny kolor skrzynki pozwoli na jeszcze lepsze budowanie widoczności Piasta w punktach sprzedaży. Standardy wymiarowe skrzynki nie ulegają zmianie, dlatego dedykowane Piastowi nowe opakowanie pozwoli na unikalne połączenie wymagań praktycznych z potrzebami marketingowymi.

Intensywny żółty kolor jest bezpośrednim nawiązaniem do wizualizacji butelek i puszek piwa Piast. Powiązanie skrzynki z marką podkreśla także dobrze widoczne logo Piasta, umieszczone na wszystkich czterech ściankach skrzynki. Dedykowana skrzynka zdecydowanie rozszerzy możliwości zastosowania tego opakowania w punktach sprzedaży, ułatwiając budowanie ekspozycji i zwiększając widoczność marki w sklepach. Jednocześnie standardy wymiarowe i pojemnościowe nowej skrzynki są zgodne z dotychczas stosowanymi, jej wprowadzenie będzie zatem dla detalistów bardzo proste. – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast. Decyzja o nowej skrzynce jest kolejnym działaniem mającym na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji Piasta w regionie Dolnego Śląska – dodaje Jacek Stefaniak. 

Autorem wizualizacji nowej skrzynki jest Wren & Rowe Brand Design London, UK

Dane techniczne dotyczące nowych skrzynek Piasta:

Pojemność: 20 x 500 ml
Waga pustej skrzynki: 1,85 kg
Waga z pustymi butelkami: 8,05 kg
Waga z pełnymi butelkami: 18,05 kg
Wymiary (D x S x W): 402 x 300 x 280 mm
Paletyzacja: 5 warstw x 8 skrzynek
Ilość skrzynek na palecie: 40
Ilość butelek na palecie: 800
Kaucja za butelkę - 0,35 zl
Kaucja za skrzynkę - 8,00 zl
 

Marketing przy kawie