Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Złoty Laur Konsumenta 2008 dla Piasta

18.04.2008

Marka Piast, z portfela Carlsberg Polska, została uhonorowana prestiżową nagrodą „Laur Konsumenta 2008” w kategorii „Produkt regionalny roku”. O przyznaniu marce Złotego Lauru w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.

Plebiscyt „Laur Konsumenta”, organizowany przez Grupę Media Partner we współpracy z niezależnym Instytutem Gallupa, pozwala na wyłonienie produktów i marek cieszących się największym uznaniem i popularnością wśród polskich konsumentów w blisko 300 kategoriach.
Podczas prowadzonych w ramach plebiscytu ogólnopolskich badań, analizie poddawany jest m.in. poziom preferencji wobec marki, zaangażowanie klienta w produkt i emocjonalne przywiązanie do marki. Konsumenci podczas sondażu telefonicznego wskazują marki, które nie tylko w ich opinii zasługują na pozytywną ocenę, ale także są przez nich najczęściej wybierane i najchętniej rekomendowane innym osobom. 

Przyznanie marce Piast Lauru Konsumenta 2008 sprawiło nam wyjątkową radość, zwłaszcza, że wyróżnieni zostaliśmy w kategorii PRODUKT REGIONALNY ROKU. – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska. Zawsze w szczególny sposób podkreślamy silny związek marki Piast z regionem Dolnego Śląska, choćby przez nasze kampanie, w których pojawia się hasło - „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo.”. Ta nagroda to dla nas potwierdzenie, że Piast rzeczywiście stał się ulubionym piwem Wrocławia i regionu Dolnego Śląska. Trudno o lepszą opinię i rekomendację dla naszego piwa! To powód do dumy i wielka motywacja, aby nie zawieźć zaufania naszych konsumentów. – dodaje Jacek Stefaniak.

Marketing przy kawie