Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Złote godło na opakowaniach piwa Piast

28.08.2008
Złote godło na opakowaniach piwa Piast Złote godło na opakowaniach piwa Piast

Marka Piast wprowadziła nowy wzór opakowań, na których konsumenci będą mogli odnaleźć złote godło Laur Konsumenta 2008.

Złote godło informuje o uhonorowaniu marki Piast prestiżową nagrodą w kategorii Produkt Regionalny Roku.

Wprowadzenie nowych opakowań wsparte zostało promocją konsumencką Piasta. Wystarczy kupić, w wybranych sklepach regionu Dolnego Śląska, 5 piw marki Piast, aby otrzymać szklankę Piasta z limitowanej edycji, z wygrawerowanym godłem Laur Konsumenta. Promocja trwa od 18 sierpnia br. do wyczerpania zapasów.

Plebiscyt Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki organizowany przez grupę Media Partner we współpracy z niezależnym Instytutem Gallupa.

W ramach plebiscytu prowadzone są badania konsumenckie mające na celu określenie powszechnej popularności produktu i emocjonalnego przywiązania konsumenta do marki.
M. Śniegocka

MediaRun.pl