Zimne lato, czyli straty
14.07.2004
Fatalna pogoda w wakacje to słabe zyski dla handlowców.Zimne napoje - sprzedaż pod psem. Piwo - stoi na sklepowych półkach. Lody - nikt nie kupuje. Wczasy - wszyscy odwołują. Ten, kto miał zarobić na tych wakacjach, już liczy straty.
(...) Ręce załamują także producenci piwa. Złocisty trunek w upały zawsze bowiem sprzedaje się znacznie lepiej niż w zimne i pochmurne dni.
- Gdyby była piękna pogoda... - wzdycha Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej, producenta i dystrybutora m.in. piw Lech i Tyskie. Wtedy zarobki byłyby znacznie lepsze. A tak, pogoda fatalna, sprzedaż też nie rewelacyjna - ocenia Kwiatkowski.
(...)
(Opracowanie: Bractwo Piwne)
- Gdyby była piękna pogoda... - wzdycha Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej, producenta i dystrybutora m.in. piw Lech i Tyskie. Wtedy zarobki byłyby znacznie lepsze. A tak, pogoda fatalna, sprzedaż też nie rewelacyjna - ocenia Kwiatkowski.
(...)
(Opracowanie: Bractwo Piwne)
Życie Warszawy
MARCIN HADAJ