ŻYWIEC ZWIĘKSZA SPRZEDAŻ
07.09.2006
W pierwszym półroczu skonsolidowana sprzedaż netto Grupy Żywiec wyniosła 1,44 mld zł, co oznacza wzrost o 7 proc. w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego.
Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 194 mln zł, a zysk netto 138 mln zł. To o 3 proc. mniej niż w 2005 roku,
co spółka tłumaczy wysokimi kosztami inwestycji w rozwój marek i ich dystrybucję. Udział Grupy Żywiec w rynku piwa w pierwszym półroczu wyniósł 33 proc. Więcej www.grupazywlec.pl
co spółka tłumaczy wysokimi kosztami inwestycji w rozwój marek i ich dystrybucję. Udział Grupy Żywiec w rynku piwa w pierwszym półroczu wyniósł 33 proc. Więcej www.grupazywlec.pl
Gazeta Prawna
MAJ, krześ, bed, t.św., PAP, Reuters