Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Z Pepsi im po drodze

30.06.2005

PepsiAmericas i firma InBrev poinformowały wczoraj o zawarciu umowy na wyłączną dystrybucję i sprzedaż piwa Beck's w Polsce.
— Specjalizujemy się w sprzedaży i dystrybucji — chwalił możliwości swojej firmy Christophe Guille, dyrektor
generalny PepsiAmericas w Europie Centralnej.
Sieć dystrybucji PepsiAmericas obejmuje ok. 40 tyś. punktów sprzedaży detalicznej, a firma zamierza otwierać kolejne.
Przedstawiciele lnBrev liczą, że ich produkt odniesie
sukces na naszym rynku.
— Polski rynek, ze sprzedażą przekraczającą 30 milionów hektolitrów i rocznym wzrostem sprzedaży na poziomie czterech procent, jest bardzo atrakcyjny. Konsumenci coraz
chętniej sięgają po piwa z kategorii premium, do której
należy Beck's — podkreślał David Almeida z InBrev.
Firma zapowiada koncentrację swoich działań na wypromowaniu
marki Beck's. Zamierza wycofać z naszego rynku inne marki (np. Stella Artois) i chce docelowo uzyskać połowę
sektora premium, szacowanego dziś na 8 proc. całego polskiego rynku piwa.
— W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zamierzamy sprzedawać w Polsce 5 milionów hektolitrów piwa Beck's
— zapowiedział Almeida.
Rzeczpospolita

— asta