Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Wystartowała strona www.foto.pilsner.pl

21.06.2006

W czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych.
Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards - jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).

Marka Pilsner Urquell nawiązała w tym roku wyjątkową współpracę w dziedzinie fotografii, w wyniku której stała się głównym sponsorem konkursu International Photography Awards. Od tego roku konkurs ten nazywany będzie Pilsner Urquell International Photography Awards. Obecnie na stronie www.foto.pilsner.pl można znaleźć szczegóły związane właśnie z tym konkursem. Wszystkie informacje na temat konkursu zostały tematycznie podzielone na pięć zakładek: "Konkurs", "Zasady", "Jury", "Wybór zwycięzcy" oraz "Dlaczego warto wziąć udział". Na stronie znajdują się także najświeższe informacje dotyczące terminu nadsyłania zgłoszeń na konkurs, który upływa 15 lipca 2006); warto także dodać, że ostatnia zakładka serwisu www.foto.pilsner.pl jest połączona ze stroną główną międzynarodowego konkursu: www.photoawards.com

Wirtualna "Galeria Best of Show" na www.foto.pilsner.pl to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można oglądać wybrane prace laureatów zeszłorocznej edycji konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards. Każdego roku spośród laureatów konkursu jury wybiera 40-50 prac, które pod nazwą "Best of Show" odwiedzają wiele krajów i najważniejsze festiwale fotograficzne na całym świecie. W tym roku wystawa z zeszłorocznej edycji konkursu odwiedziła także, jako pierwszy z krajów w Europie, Polskę. Prace można było oglądać w maju podczas tegorocznych festiwali fotografii w Łodzi i Krakowie. Ci, którzy nie mieli okazji podziwiać wspaniałych prac na żywo, mają teraz możliwość obejrzenia nagrodzonych fotografii na stronie www.foto.pilsner.pl. Każde zdjęcie opatrzone jest opisem przygotowanym przez autora, a wybrane zdjęcia można ściągnąć w postaci tapety na swój komputer.

Marka Pilsner Urquell zaangażowana jest w fotografię nie tylko na arenie międzynarodowej, lecz także w Polsce. Aby promować polską fotografię i dzielić się pasją, jaką dostarcza ta forma sztuki, narodziła się idea wyjątkowego projektu fotograficznego, do którego zaproszona została czołówka polskich fotografów: Łukasz Trzciński, Paweł Żak, Katarzyna Madziała oraz Roman Łuszczki. W Krakowie, Gdańsku, Warszawie i Poznaniu czterech fotografów wykona serię zdjęć, będących ich wizją tychże miast. Zdjęcia zaprezentowane zostaną szerszej publiczności w sierpniu w Gdańsku i Krakowie oraz we wrześniu w Poznaniu i Warszawie, podczas cyklu specjalnie przygotowanych otwartych wystaw. Wszelkie informacje dotyczące wystaw oraz samego projektu fotografowania największych polskich miast przez czołowych polskich fotografów będą na bieżąco zamieszczane na stronie internetowej www.foto.pilsner.pl

Strona www.foto.pilsner.pl została przygotowana przez agencję Digital One. Agencja odpowiada kompleksowo za kwestie technologiczne oraz kreację witryny.

***********************************************************

Pilsn Urquell International Photography Awards - największy międzynarodowy konkurs fotograficzny
Każdy może zgłosić swoje prace w dowolnej, wybranej przez siebie kategorii. Sędziowie konkursu nie wstawią fotografii do innej kategorii. I tak w profesjonaliści mogą nadsyłać prace do następujących kategoriach: Fotograf roku reklam, Fotograf roku architektury, Redakcyjny fotograf roku, Fotograficzna książka roku, Fotograf roku sztuki pięknej, Fotograf roku natury, Fotograf roku ludzi, Fotograf roku w kategorii specjalnej.


Amatorzy mogą nadsyłać prace do następujących kategoriach: Fotograf roku reklam, Fotograf roku architektury, Redakcyjny fotograf roku, Fotograf roku sztuki pięknej, Fotograf roku natury, Fotograf roku ludzi, Fotograf roku w kategorii specjalnej. Oraz kategoria wspólna dla wszystkich finalistów - Międzynarodowy Fotograf Roku i Nagroda Odkrycia Roku, przyznawana jednemu spośród siedmiu finalistów amatorów.

Współpraca pomiędzy marką Pilsner Urquell i konkursem International Photography Awards rozpoczęła się w październiku 2005 roku. Wówczas uroczyście ogłoszono podpisanie przez markę Pilsner Urquell umowy, dotyczącej sponsoringu konkursu International Photography Awards i ceremonii rozdania nagród Lucie Awards. Od tego momentu marka Pilsner Urquell jest sponsorem głównym największego międzynarodowego konkursu fotograficznego świata, którego nazwa została zmieniona na Pilsner Urquell International Photography Awards.

Wsparcie konkursu International Photography Awards przez markę Pilsner Urquell pomoże także w dalszym rozwoju głównej misji konkursu - jest nią uhonorowanie osiągnięć najznakomitszych światowych fotografików, odkrywanie nowych talentów, a także promowanie fotografii na całym świecie. Dla marki Pilsner Urquell jest to znakomita okazja do zawarcia przymierza z formą sztuki współczesnej o ogromnym potencjale, w świetle rosnącej atrakcyjności tego konkursu w kolejnych krajach świata.


Prace konkursowe można składać do 15 lipca 2006 r. Opłaty wpisowe przedstawiają się następująco:
? Profesjonaliści 15 USD za zgłoszenie | 20 USD za serię | 10 USD za zgłoszenie do dodatkowej kategorii
? Amatorzy 10 USD za zgłoszenie | 15 USD za serię | 5 USD za zgłoszenie do dodatkowej kategorii
? Student 5 USD za zgłoszenie | 10 USD za serię | 3.00 USD za zgłoszenie do dodatkowej kategorii
Przy czym za serię uznawanych będzie maksimum 5 zdjęć.

Pilsner Urquell - właściwa perspektywa
Pilsner Urquell to pierwsze na świecie piwo jasne, które powstało w 1842 roku. Od ponad 160 lat nie poddaje się trendom i modom będąc wierne swej oryginalnej recepturze. Ma wyjątkowy, pełny, goryczkowy smak. To propozycja dla konsumentów o wyrobionym smaku. Pilsner Urquell to zaproszenie do świata dojrzałych wyborów - świata wymagających konsumentów.

SABMiller - Drugi na świecie producent piwa
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego na świecie producenta piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na pięciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 120 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). W wielu krajach Grupa SABMiller zajmuje pozycję lidera branży piwnej. SABMiller plc jest również jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli.
W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. SABMiller plc osiągnęła zyski (przed opodatkowaniem; adjusted profit before tax) w wysokości 2,6 mld USD ze sprzedaży o wartości 15,3 mld USD.

Kompania Piwowarska - Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad Produkcji na Światowym Poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd´s, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzuro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku.

W roku finansowym zakończonym 31 marca 2006 r. Kompania Piwowarska osiągnęła zysk netto w wysokości 570 mln zł. Wartości sprzedaży w tym okresie wynosiła 3,8 mld złotych.

Gazeta Wyborcza

netPR.pl