Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Wyniki Kompanii Piwowarskiej w II kwartale 2006

03.08.2006

WYNIKI SPRZEDAŻY KOMPANII PIWOWARSKIEJ S.A. W DRUGIM KWARTALE 2006 ROKU.
Sprzedaż krajowa Kompanii Piwowarskiej S.A. w drugim kwartale 2006 roku (od kwietnia do czerwca br.) wyniosła 3,5 mln hektolitrów, a więc wzrosła w porównaniu z drugim kwartałem ubiegłego roku o 12,3%, co oznacza, że firma nasza posiada udziały rynkowe ponad 37%.


Wyniki sprzedaży za ostatnie półrocze i 12 miesięcy

Krajowa sprzedaż Kompanii Piwowarskiej S.A. w ciągu ostatnich sześciu miesięcy (od stycznia do czerwca 2006 r.) wyniosła 5,8 mln hl, co oznacza wzrost o 11,6% w stosunku do sprzedaży osiągniętej przez sześć pierwszych miesięcy ub.r.

Wielkość sprzedaży w ciągu 12 miesięcy (od lipca 2005 r. do czerwca 2006 r.) wyniosła 11,8 mln hl (wzrost wyniósł w tym okresie również 11,1%). Stopa wzrostu sprzedaży jest znacznie wyższa od stopy wzrostu całej branży piwowarskiej, która w okresie minionych 12 miesięcy wyniosła ok. 5,4%.

Spółka wypracowała też silny wzrost eksportu. W ostatnim kwartale eksport Kompanii Piwowarskiej S.A. wzrósł znacząco w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Tegoroczne Mistrzostwa Świata w piłce nożnej przyczyniły się do tego sukcesu. W czerwcu br. w Niemczech sprzedano tyle piwa ile na przestrzeni całego ubiegłego roku. Główne kierunki eksportu to Stany Zjednoczone, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania i Irlandia.


Puls Biznesu

pb.pl