Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Wspieramy wielką piłkę - outdoorowa kampania marki Piast

16.05.2008
Wspieramy wielką piłkę - outdoorowa kampania marki Piast Wspieramy wielką piłkę - outdoorowa kampania marki Piast

Pod hasłem „Wspieramy wielką piłkę” ruszyła najnowsza, outdoorowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfela Carlsberg Polska. Kampania podkreśla rolę marki Piast jako sponsora drużyny piłki nożnej klubu WKS Śląsk Wrocław.

Tym razem w naszej kampanii pozwoliliśmy sobie na odrobinę żartu, wykorzystując grę słów, jaka pojawia się w naszym haśle. – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska. Oczywiście, mówiąc „wielka piłka” przede wszystkim nawiązujemy do sponsorowanej przez Piasta drużyny piłki nożnej, klubu WKS Śląsk Wrocław, która walczy o awans do ekstraklasy. Nasza kampania nieprzypadkowo przypada też na okres wielkich piłkarskich emocji związanych z Mistrzostwami Europy. Wierzymy, że prawdziwa, wielka piłka zaczyna się właśnie w klubach takich jak Śląsk Wrocław. Mamy nadzieję, że wrocławscy kibice są tego samego zdania i tym chętniej sięgną po piłkarskie piwo Piast. – dodaje Jacek Stefaniak. 

Kampania prowadzona będzie na terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic do końca czerwca br., przy wykorzystaniu różnorodnych formatów billboardów oraz siatek wielkoformatowych, m.in. na wrocławskim Rynku.

Kampanii „Wspieramy wielką piłkę” towarzyszy promocja konsumencka, w której zakup 5 piw marki Piast nagradzany jest specjalnymi piłkarskimi nagrodami – naklejką i szklanką Piasta z limitowanej serii „Prawdziwego kibica”. W akcji promocyjnej wykorzystane zostało hasło „Moje Miasto. Mój Klub. Mój Piast”, które doskonale podkreśla więzi łączące markę z mieszkańcami Wrocławia i ich klubem.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
 

Marketing przy kawie