Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Wizerunkowo nowy Specjal

24.09.2008

Ruszyła kampania wizerunkowa piwa Specjal.

Kampania jest częścią komunikacji, która ma zapewnić marce obecność na jej rodzimym obszarze i współobecność w codziennym życiu konsumentów.

Działania reklamowe obejmują 56 miast z regionu 3 województw (Pomorskiego, Kujawsko- Pomorskiego oraz Warmińsko- Mazurskiego).

Z uwagi na wizerunkowy charakter kampanii w dużych miastach wykorzystano najbardziej prestiżowe siatki wielkoformatowe oraz backlighty i frontlighty. Dopełnieniem kampanii była komunikacja miejska, billboardy, a także citylighty.

Rozwiązaniem łączącym wszystkie miasta były street bannery - nośniki usytuowane na latarniach, wzdłuż głównych ulic i deptaków. Uzupełnianiem kampanii w małych miastach były miniboardy oraz tablice o formacie A0 zainstalowane na wybranych dworcach PKP i PKS.

Kampania wizerunkowa pod hasłem "Wśród swoich" potrwa do końca września.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.
 

 

A. Bujas MediaRun.pl