Wizerunkowa kampania piwa Desperados
Kampania majowa o charakterze wizerunkowym, skierowana jest do młodych osób w wieku 18-32 z wykształceniem średnim+, studiujących.
Wykorzystuje nośniki reklamowe typu citylight (wiaty przystankowe AMS), w głównych miastach uniwersyteckich: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, w miejscach o dużym natężeniu ruchu grupy docelowej.
Kreacja wykorzystuje dwa efekty:
- dzienny - oprócz zwykłego plakatu w środku, na którym widać charakterystyczną butelkę Desperadosa oraz kapsle, osiągnięto efekt pękniętego szkła poprzez naklejenie przeźroczystej folii z nadrukiem,
nocny - ten sam plakat, czarna, nieprzeźroczysta folia z nadrukowaną imitacją pękniętego szkła, po podświetleniu panelu widać jest tylko wybrane elementy (butelka, kapsle).
Kampania potrwa do końca maja.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.
WirtualneMedia.pl