Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Wilki i proste zasady w nowym spocie Tatry

13.03.2009

W telewizji rozpoczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej piwa Tatra. Akcja pokazuje górski świat męskich wartości.

W startującej właśnie telewizyjnej kampanii reklamowej piwa Tatra wykorzystywany jest spot, w którym góral i jego pies razem w dzień i nocy bronią ogniska przed atakującymi wilkami. 30-sekundowy filmik podkreśla harmonię człowieka z przyrodą, proste zasady i męskie wartości, takie jak zaufanie, przyjaźń i szacunek. Kampania o charakterze wizerunkowym przebiega pod hasłem "Tatra. Z charakterem" od dawna towarzyszącym tej marce.

Akcja od 13 marca jest prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów TVP i Polsatu.

Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka miesięcy - przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithoptimedia.
 

WirtualneMedia.pl