Uwarzyli, zarobili
04.03.2005
Trzeci co do wielkości gracz na piwnym rynku Carlsberg Polska (d. Okocim) poprawił w zeszłym roku sprzedaż i zyskowność.
Dzięki temu, że uwarzył 8 proc. więcej piwa niż przed rokiem, jego udział w rynku zwiększył się o 0,5 pkt proc.
- do blisko 15 proc. W tym samym czasie rynek urósł jedynie o l,4 proc. Piwosze chętnie sięgali zarówno po marki polskie (np. Harnaś), jak i licencyjnego Carlsberga. Wzrost sprzedaży tego ostatniego w Polsce do 257 tyś. hl został nawet podany jako przykład sukcesu w wynikach rocznych
światowego Carlsberga.
- do blisko 15 proc. W tym samym czasie rynek urósł jedynie o l,4 proc. Piwosze chętnie sięgali zarówno po marki polskie (np. Harnaś), jak i licencyjnego Carlsberga. Wzrost sprzedaży tego ostatniego w Polsce do 257 tyś. hl został nawet podany jako przykład sukcesu w wynikach rocznych
światowego Carlsberga.
Gazeta Wyborcza
ToP