Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Tyskie zabiera w podróż po piwnej Europie

12.11.2007

Pod hasłem „Odkryj z Tyskim piwną Europę” marka Tyskie, należąca do portfolio Kompanii Piwowarskiej, rozpoczęła promocję konsumencką, w której do wygrania są zestawy GPS Mio DigiWalker C520 z przewodnikiem po krajach piwnej Europy. Promocja jest częścią ogólnopolskiej kampanii „Europejska kultura piwa”.

Promocja konsumencka „Odkryj z Tyskim piwną Europę” ma formę loterii i potrwa do końca roku 2007. Każdy kto zakupi piwo Tyskie w promocyjnym opakowaniu i wyśle SMS-em kod, ma szansę wziąć udział w zabawie i wygrać atrakcyjne nagrody. Co godzinę do wygrania jest jeden z 720 zestawów GPS z przewodnikiem po Europie oraz 10 z 7200 5l beczek piwa. Zestawy GPS zostały wyposażone w szczegółową mapę Polski i mapy 33 europejskich krajów, głosu tradycyjnie użyczył Tomasz Knapik (głos wszystkich reklam Tyskiego). Dodatkowo pierwsze 200 tys. osób, które prześlą 10 kodów otrzyma grę komputerową Tyskie Beer Tycoon. 

Promocja komunikowana jest poprzez materiały POS w punktach sprzedaży i animacje w pubach oraz stronę www.tyskie.pl. Za przygotowanie i realizację promocji odpowiada agencja marketing services TEQUILAPolska, animacje w pubach przygotowała agencja Sales Link, system SMS obsługuje firma MobiJoy!.


***

Agencja marketing services TEQUILAPolska istnieje na rynku od 1997 roku - początkowo jako BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILAPOLAND oraz BTL Group powstała TEQUILABTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWAGROUP POLAND. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILAPolska. Po wydzieleniu dwóch odrębnych struktur SALES LINK – realizuje projekty z zakresu field marketingu oraz DATA SOLUTIONS – dostarcza kompleksowych rozwiązań w zakresu wielokanałowej komunikacji opartej na zarządzaniu bazami danych.

Marketing przy kawie