Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Tyskie ubiera pomniki w koszulki reprezentacji Polski

06.04.2008

Browar Tyskie, sponsor trenera i reprezentacji Polski w piłce nożnej, prowadzi mającą zachęcić do kibicowania naszej drużynie akcję "W Polsce nawet pomniki kibicują Naszym". W ramach tego niekonwencjonalnego przedsięwzięcia znane monumenty w 9 miastach Polski zostały przyozdobione koszulkami reprezentacji narodowej.

Rozpoczęta przez Tyskie w połowie marca akcja "W Polsce nawet pomniki kibicują Naszym" ma za zadanie zachęcić ludzi do zaangażowania się we wspieranie naszej reprezentacji piłkarskiej i zjednoczyć jej kibiców. Koncern piwowarski zrealizował w tym celu niekonwencjonalny pomysł przyozdobienia koszulkami polskiej drużyny pomników znajdujących się w 9 miastach Polski. Akcja ma pokazać, że w tak ważnym dla polskiego futbolu okresie, w którym nasza reprezentacji przygotowuje się do pierwszego w historii startu w mistrzostwach Europy nawet monumenty "ożywają" i wspierają zawodników.

W ramach przedsięwzięcia koszulki przyozdobiły pomniki w Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Opolu i Toruniu. Najzagorzalszym pomnikowymi kibicami naszej reprezentacji okazali się Adam Mickiewicz, którego trzy monumenty (w Poznaniu, Rzeszowie i Gorzowie Wielkopolskim) "ubrano" w koszulki drużyny piłkarskiej, i Mikołaj Kopernik, którego dwa wizerunki (w Olsztynie i Toruniu) zyskały barwy narodowe. Do grona fanów naszej drużyny dołączyli również m.in. Juliusz Słowacki, Jerzy Grotowski, Jan Dobry, Mars, Neptun i Apollon oraz Kargul i Pawlak. Tyskie podkreśla, że w każdym z miast akcja możliwa była do przeprowadzenia dzięki niezwykle przychylnemu nastawieniu oraz czynnemu udziałowi władz lokalnych.Kiedy dwa lata temu nasza reprezentacja brała udział w mistrzostwach świata w Niemczech, Tyskie przygotowało milion flag dla kibiców i w akcji "Wywieśmy flagi, pomóżmy naszym" zachęcało do zamanifestowania swojego wsparcia dla drużyny. Przedsięwzięcie firmy spotkało się z przychylnym odbiorem Polaków i dużo flag spontanicznie zawisło w oknach domów, mieszkań i biur, na mostach, samochodach czy tramwajach. Teraz browar chce, żeby koszulki reprezentacji stały się niezmiennym elementem miejskiego krajobrazu i pokazywały, jak ważną rzeczą jest kibicowanie polskiej reprezentacji.
 

Wirtualne Media