Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Tyskie na Expo 2005 w Aichi

24.06.2005

Marka Tyskie została głównym sponsorem polskiej wystawy na światowej ekspozycji Expo 2005, odbywającej się w Japonii. Głównym sponsorem udziału Polski jest Kompania Piwowarska, do której należy marka Tyskie. Zdecydowaliśmy się na objęcie patronatem wystawy, bo Tyskie to jedna z największych polskich marek.
Wysyłamy do konsumenta sygnał, że Tyskie może być wizytówką Polski w świecie tłumaczy Paweł Kwiatkowski, rzecznik Kompanii Piwowarskiej. Wczoraj przed polskim pawilonem ustawiła się kolejka chętnych do spróbowania tyskiego, które bardzo przypadło do gustu zarówno Japończykom, jak i pracownikom innych pawilonów, zwłaszcza Czech, Hiszpanii, Rosji i Ukrainy. Przyjazd na Expo piwa Tyskie wzbudził sensację w mediach, a telewizja NHK przygotowała reportaż o polskim programie promocji gospodarczej na Expo oraz o polskim piwie. Filmowała nawet rozładunek piwa przed naszym pawilonem o godzinie drugiej w nocy.
Rzeczpospolita

ASTA