Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Trzeci na zimę

14.12.2005

Na ręce, a dokładniej na skrzynkę e-mail Wielkiego Mistrza Bractwa Piwnego, spłynęła informacja dotycząca nowego produktu Carlsberg Polska. Jest to piwo Piast Zimowy, kolejne tego typu po Bosmanie i Kasztelanie. Poniżej zamieszczamy informację o nowym produkcie, która dotarła do Bractwa.
Na jesienną słotę, na zimowe chłody i długie wieczory CARLSBERG POLSKA proponuje alternatywę – nowy rodzaj piwa PIAST Zimowy.

Koncept produktu opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piwa, które będzie propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie – mówi Bartosz Rączkowiak, Marketing Manager marek regionalnych. Chcemy dać naszym konsumentom produkt, który oddali zimową melancholię, wprowadzi w lepszy nastrój, zagwaranuje chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.

PIAST Zimowy to piwo o głębokim i pełnym smaku, który zawdzięcza specjalnym gatunkom słodu
i chmielu, o zawartości 13,5% i alkoholu na poziomie 6,0%. Dzięki swoim walorom smakowym jest idealnym, przyjemnie rozgrzewającym długie zimowe wieczory, trunkiem. Nowy produkt Carlsberg Polska adresowany jest głównie do dotychczasowych konsumentów Piasta, stanowi jednak także atrakcyjną propozycję dla konsumentów sięgających po piwa konkurencyjne. PIAST Zimowy dostępny jest wyłącznie w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l.

Zgodny z porą roku charakter piwa PIAST Zimowy podkreśla opakowanie i wyrazista kolorystycznie etykieta, które intrygują i przyciągają wzrok.
Debiutowi piwa PIAST Zimowy towarzyszy silne wsparcie reklamowe, którego kluczowym elementem będzie widoczność i wyraźna ekspozycja produktu na półkach sklepowych. W ramach działań ATL 1 listopada br. uruchomiona zostanie kampania radiowa i billboardowa. Kampania komunikowana będzie także na siatkach na budynkach, auto mobilach i w autobusach miejskich.
Opracowanie: Bractwo Piwne