Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Trwa niestandardowa kampania piwa Peroni

19.07.2006

Trwa kampania wizerunkowa prowadzona dla Peroni Nastro Azzurro, nowej na polskim rynku marki piwa, wprowadzonej do portfolio Kompanii Piwowarskiej w kwietniu b.r. Za realizację akcji odpowiedzialna jest agencja reklamowa IQ Marketing.
Kampania promocyjna oparta jest na niestandardowych działaniach marketingowych, skierowanych do ściśle wyselekcjonowanej grupy liderów opinii i trendsetterów, przedstawicieli świata mediów, mody i biznesu. Jej celem jest zbudowanie wizerunku Peroni, jako marki Premium, stylowej, aspiracyjnej, prawdziwej ikony włoskiego stylu.

W ramach kolejnego etapu kampanii, 24 czerwca br. odbył się Peroni Fashion Evening – przygotowany z olbrzymim rozmachem pokaz kolekcji Peroni stworzonej specjalnie na ten wieczór przez znakomitych polskich projektantów mody – Małgorzatę Krzemień, Tomasza Ossolińskiego i Wojtka Dziedzica. Odbył się on w Warszawie na zamkniętym fragmencie ulicy Nowy Świat, na której zbudowany został 30-metrowy wybieg.

Kolekcja Peroni zaprezentowana została w obecności ok. 500 zaproszonych VIP-ów. Po zakończonym pokazie wszyscy obecni zostali zaproszeni na przyjęcie, zorganizowane na włoskiej uliczce, która została wybudowana w pobliżu wybiegu. Pierwsza w Polsce włoska uliczka Via Peroni w godzinach popołudniowych zamieniła się natomiast w plan filmowy, na którym kręcony był film Peroni. Uliczka wraz z ekipą filmową 1 lipca pojawiła się w Sopocie, zaś 8 lipca zagościła w Krakowie.

Równolegle w ramach kampanii wizerunkowej odbywa się cykl zamkniętych przyjęć w nietypowych, selektywnie wybranych miejscach. Imprezy zorganizowane są dla precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy osób – celebrities, trendsetterów i liderów opinii.

Pierwsza impreza odbyła się w podwarszawskiej willi przy udziale DJ-ów Pasta Boys, elity włoskiej sceny klubowej, natomiast druga odbyła się w Krakowie, w samym centrum starego miasta w magicznej scenerii kamienicy nad Galerią Camelot. Jedną z atrakcji imprez była sesja fotograficzna aranżowana na żywo przez Adama Wlazłego, który fotografował modelki i modeli w strojach wybranych z kolekcji zaprezentowanej podczas Peroni Fashion Evening.

Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za wszystkie działania BTL realizowane dla marki Peroni. Po wygranym przetargu podpisała z Kompanią Piwowarska stałą umowę o współpracy. Do tej pory agencja odpowiadała m.in. za otwarcie Non Shop Boutique Emporio Peroni w budynku Metropolitan w Warszawie oraz organizację launch eventu w Domu Dochodowym, połączonego z wernisażem wybranych fotografii Fabrizio Ferri.

Działania PR dla marki Peroni prowadzi agencja Sensors PR.
MediaLink.pl

Patryk Pallus