Tajlandzki browar sponsorem Evertonu
07.07.2004
Everton podpisał warty 2,75 miliona dolarów kontrakt sponsorski z najpopularniejszym tajlandzkim browarem Thai Beverages Marketing Co. Zgodnie z umową piłkarze tego klubu przez rok będą występowali z logo firmy na koszulkach.
Logo - dwa słonie i fontanna między nimi - będzie się znajdowało na wszystkich produktach marketingowych klubu angielskiej Premier League.
- Bardzo zależało nam na zaistnieniu na rynku azjatyckim, ważnym i wspaniale się rozwijającym. Kontrakt z tak silnym tajlandzkim partnerem to dla nas wielka szansa - powiedział dyrektor Evertonu Paul Gregg.
To pierwszy w historii przypadek w angielskim futbolu, aby logo firmy z Tajlandii znalazło się na koszulkach i innych produktach klubu Premier League lub niższej klasy rozgrywkowej.
- Bardzo zależało nam na zaistnieniu na rynku azjatyckim, ważnym i wspaniale się rozwijającym. Kontrakt z tak silnym tajlandzkim partnerem to dla nas wielka szansa - powiedział dyrektor Evertonu Paul Gregg.
To pierwszy w historii przypadek w angielskim futbolu, aby logo firmy z Tajlandii znalazło się na koszulkach i innych produktach klubu Premier League lub niższej klasy rozgrywkowej.
Gazeta Wyborcza
nn, pap