Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Tajlandzki browar sponsorem Evertonu

07.07.2004

Everton podpisał warty 2,75 miliona dolarów kontrakt sponsorski z najpopularniejszym tajlandzkim browarem Thai Beverages Marketing Co. Zgodnie z umową piłkarze tego klubu przez rok będą występowali z logo firmy na koszulkach.
Logo - dwa słonie i fontanna między nimi - będzie się znajdowało na wszystkich produktach marketingowych klubu angielskiej Premier League.

- Bardzo zależało nam na zaistnieniu na rynku azjatyckim, ważnym i wspaniale się rozwijającym. Kontrakt z tak silnym tajlandzkim partnerem to dla nas wielka szansa - powiedział dyrektor Evertonu Paul Gregg.

To pierwszy w historii przypadek w angielskim futbolu, aby logo firmy z Tajlandii znalazło się na koszulkach i innych produktach klubu Premier League lub niższej klasy rozgrywkowej.

Gazeta Wyborcza

nn, pap