Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

TYSKIE symbolem żebractwa i alkoholizmu.

08.10.2008

Kiedy dajesz pieniądze żebrakowi, jest bardziej prawdopodobne, że nakarmisz jego uzależnienie niż jego żołądek.

Kiedy dajesz pieniądze żebrakowi, jest bardziej prawdopodobne, że nakarmisz jego uzależnienie niż jego żołądek. Ostatnio zauważyłem dobrze przygotowaną reklamę w jednym z większych miast na świecie. Niestety reklama na mnie jak i moich znajomych zrobiła niemiłe wrażenie i pozostawiła niesmak. Puszka po piwie TYSKIE stała się symbolem żebrania i alkoholików. Zachodni kraj pokazuje polski produkt i zwiniętego pijanego polaka jako przykład problemu żebractwa i pijactwa. Zdjęcia pokazują dokładnie jak traktowani są 'symbolicznie' nasi obywatele i produkty pochodzącego z naszego kraju. Na życzenie autora zdjęć, nie podaję dokładnego miejsca występowania tej reklamy. Autor chce sprawdzić jak szybko firma Kompania Piwowarska zareaguje na te skandaliczne zdjęcia. 

Alfred Pochytka, iThink.pl