Sukces pierwszej, ogólnopolskiej promocji marki Żubr
To jeden z najlepszych wyników w promocjach realizowanych przez marki Kompanii Piwowarskiej. Sukces, który mierzymy znaczącym wzrostem udziałów rynkowych – wg AC Nielsen udziały te wynoszą obecnie 12,9% i wzrosły m.in. w czasie prowadzenia promocji „2 Żubry i spokój”. Pokazuje to odpowiednie dostosowanie mechanizmu promocji do potrzeb konsumentów marki Żubr, która konsekwentnie umacnia pozycję wicelidera na ogólnopolskim rynku piwa. – powiedział Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Promocja „2 Żubry i spokój” komunikowana była poprzez działania BTL w punktach sprzedaży w całej Polsce, spoty telewizyjne, outdoor i ogłoszenia prasowe.
Za przygotowanie i realizację promocji oraz kreację outdoor’u oraz ogłoszeń prasowych odpowiadała agencja marketing services TEQUILA/Polska. Spot telewizyjny przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Główną nagrodę, przelaną jednorazowo na wskazane konto, wylosował p. Krzysztof z małej miejscowości pod Gorzowem Wielkopolskim (województwo lubuskie). P. Krzysztof pracuje w tartaku, ma żonę i 2 córki. Wygraną nagrodę chce przeznaczyć m.in. na budowę nowego domu. Uroczyste wręczenie nagrody – symbolicznego czeku – odbyło się kilka dni temu w Gorzowie.
***
Agencja marketing services TEQUILAPolska istnieje na rynku od 1997 roku - początkowo jako BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILAPOLAND oraz BTL Group powstała TEQUILABTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWAGROUP POLAND. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILAPolska. Po wydzieleniu dwóch odrębnych struktur SALES LINK – realizuje projekty z zakresu field marketingu oraz DATA SOLUTIONS – dostarcza kompleksowych rozwiązań w zakresu wielokanałowej komunikacji opartej na zarządzaniu bazami danych. Agencja TEQUILAPolska jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w Polsce. Agencja posiada na swoim koncie liczne nagrody w takich konkursach jak: Boomerang (2002, 2003, 2004, 2005), Złota Strzała (2002, 2003, 2004, 2006, 2007), Effie, KTR, Złote Orły, Kreatura. TEQUILAPolska siedmiokrotnie uznana została agencją BTL roku: 3 razy przez Media i Marketing i 4 razy przez środowisko reklamowe w konkursie „Impactor” którego współorganizatorem jest miesięcznik „Forbes”.
Marketing przy kawie