Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Studio DN zmienia piwa

29.05.2006

Studio DN przygotowało nową identyfikację wizualną marek piwa Bosman i Kasztelan (Carlsberg Polska).
Produkty w nowych opakowaniach pojawiły się właśnie w sieci sprzedaży.

- Postanowiliśmy marce Bosman nadać także oblicze prawdziwego człowieka morza - stąd wyrazista postać morskiego przywódcy na nowej etykiecie - mówi Magdalena Wieczorek, brand manager marki Bosman w Carlsberg Polska.

Studio DN opracowało również całkowitą zmianę wizerunku marki Kasztelan. - Nowy, bardziej wyrazisty wizerunek marki Kasztelan, nawiązuje do jej rodzimych korzeni i silnych związków z polską tradycją, której nieodłącznym elementem jest przywiązanie do ziemi rodzinnej, zwyczaje biesiadowania w gronie przyjaciół, a także staropolska gościnność i otwartość - mówi Piotr Walenczak, brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

MediaRun.pl

Ł. Macheta