Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Seks grupowy w reklamie Guinnessa

01.08.2008

Diageo domaga się wycofania z serwisu YouTube kontrowersyjnej reklamy wirusowej piwa Guinness.

Trwający 60 sekund spot przedstawia balansującą na plecach kobiety butelkę Guinnessa, po którą sięgają kolejno dwaj mężczyźni oraz kobieta.

Diageo, gigant rynku alkoholi, stanowczo odcina się od zamieszczonej w serwisie YouTube reklamy. Koncern zażądał również usunięcia spotu, choć nadal jest on dostępny w serwisie.

- Guinness nie jest w żaden sposób powiązany z tym plikiem wideo i staramy się usunąć go z serwisu YouTube. Jesteśmy dumni z naszych brandów oraz zaangażowania w odpowiedzialny marketing i nie jest to sposób w jaki chcemy przedstawić naszą markę - można przeczytać w oświadczeniu wystosowanym przez Diageo.

Producent filmu przyznał, że materiał nie jest powiązany z marką Guinness.
 

 

K. Chojnowska Źródło:Brand Republic,MediaRun.pl