Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

SZUMI PO NASZEMU? OCZYWIŚCIE BOSMAN!

01.06.2007

Marka Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego, pojawią się billboardy nawiązujące bezpośrednio do teaserowej kampanii outdoorowej marki, prowadzonej w maju br., pod hasłem „JAK CI TO SZUMI?”.

Jednoznaczna odpowiedź - „SZUMI PO NASZEMU” - z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom tej, bardzo w swym charakterze morskiej, marki. „Marka Bosman, silnie związana z tradycjami regionu zachodniopomorskiego, ma swój niepowtarzalny, lokalny charakter, co w szczególny sposób podkreśla hasło naszej najnowszej kampanii.” – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand manager marki Bosman w Carlsberg Polska. 

„Szumi po naszemu” to z jednej strony wyrażona w prosty sposób istota samej marki: jej powiązanie z morzem i ludźmi morza, których świat i wyznawane wartości składają się na tożsamość Bosmana. Z drugiej strony to także zabawna gra słów - Bosman to przecież przede wszystkim piwo, które z pewnością potrafi zaszumieć..!” – dodaje Agata Pietrzyk.

Podkreślenie silnego związku marki z regionem zostało uwydatnione również poprzez przedstawioną na bilbordach scenę – piwo w kuflach kołysze się podobnie, jak widoczne w tle morze, a jego piana zdaje się łączyć z pianą morskich fal. To doskonała ilustracja „jedynego, lokalnego orzeźwienia”, jakie niesie ze sobą piwo Bosman.

Kampania, prowadzona pod hasłem „Szumi po naszemu”, prowadzona będzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca czerwca, przy wykorzystaniu billboardów, mega siatek (w Szczecinie i w Stargardzie) i innych form reklamy zewnętrznej. Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
Kampania komunikowana jest także na stronie internetowej marki www.bosman.pl, której autorem jest agencja interaktywna Byss.pl.
M+G
Tygodnik Finansowy tf.pl