Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

S4 dla Browaru Belgia

09.08.2006

Ruszył przygotowany przez Agencję Reklamową S4 dla Browaru Belgia ogólnopolski konkurs pt. "Wygraj skuter każdego dnia!".
Gingers to piwo imbirowe, które mimo krótkiej obecności na rynku wypracowało sobie 3. pozycję w segmencie piw smakowych.

Agencja Reklamowa S4, w ramach długoterminowej umowy na obsługę reklamową z Browarem Belgia, przygotowała dla marki Gingers mechanizm całej akcji oraz zajęła się jej kreacją, organizacją i realizacją. System teleinformatyczny do obsługi akcji na zlecenie Agencji Reklamowej S4 przygotowała firma adMobile.

W ramach działań promocyjnych, poza konkursowymi opakowaniami, wykorzystano stronę WWW oraz materiały POS, które zaprojektowała i wyprodukowała Agencja Reklamowa S4, a także spot telewizyjny zrealizowany przez Agencję Koledzy.

Celem akcji jest budowa wizerunku i znajomości marki Gingers oraz osiągnięcie wzrostu wyników sprzedaży. Akcja skierowana jest głównie do grupy docelowej piwa Gingers, czyli kobiet w wieku 25–35 lat, mieszkanek miast, które wolny czas spędzają ze znajomymi, relaksując się przy piwie.

Promocyjne piwo Gingers w butelce lub puszce ma pod kapslem lub zawleczką specjalny kod, który trzeba odesłać SMS-em. W odpowiedzi dostaje się pytanie konkursowe, na które należy odpowiedzieć również za pomocą SMS-a. Codziennie wygrywa najlepsza nadesłana w danym dniu odpowiedź. Na zwycięzców czekają nagrody – każdego dnia do wygrania jest jeden skuter marki Aprilia Mojito Custom 50.

Akcja potrwa miesiąc.
MediaRun.pl

MR