Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Ruszyła nowa kampania TV piwa Harnaś

12.05.2006

Harnaś, marka z portfela Carlsberg Polska, w tradycyjnie wyrazisty sposób zaznaczyła swoją obecność na rynku.
W nowej reklamie TV pojawia się muzyka góralska, w niezwykle energicznym, nowoczesnym brzmieniu, jako tło dla schadzki Harnasia z Maryną. Wszystko to stanowi atrakcyjną oprawę dla głównego bohatera, jakim jest butelka orzeźwiającego piwa Harnaś.

„Mamy nadzieję, że odbiór nowej reklamy Harnasia jest równie przyjemnym i ożywczym doznaniem, jak łyk zimnego piwa Harnaś w skwarne letnie popołudnie. Marka Harnaś wyrosła z góralskiej tradycji, drzemie w niej siła i energia. Harnaś to wyrazista osobowość na rynku piwnym, utożsamiająca takie wartości jak humor i charyzma” – mówi Magda Wesołowska, Brand Manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.

Wykorzystanie w reklamie piosenki „Bo jo Cie kochom” zespołu De Press bardzo uatrakcyjnia jej przekaz.

Hasło towarzyszące reklamie to: ”Harnaś. Piwo z górskiej półki”.

Pomysł na reklamę jest dziełem agencji reklamowej Red 8 Communications. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Graffiti Film.

Spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak Polsat, TVP, TVN i TV4.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

Wirtualne Media

masz