Ruszyła kampania sponsoringowa marki Karmi
Równocześnie Karmi jest sponsorem nowego pasma filmów kostiumowych, od marca wyświetlanych przez kobiecą stację TVN STYLE. Billboardy sponsorskie towarzyszyć będą odcinkom premierowym, powtórkom i zwiastunom poszczególnych odcinków zarówno serialu w TVN, jak i filmów w TVN STYLE do końca czerwca.
Karmi to marka, którą nasze konsumentki kojarzą z przyjemnymi chwilami relaksu, odprężenia i tego małego „luksusu” czasu przeznaczonego wyłącznie dla siebie. – mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager Marki Karmi. Oglądanie ulubionych filmów z pewnością do takich chwil należy, stąd pomysł na sponsorowanie filmów, które naszym zdaniem szczególnie mogą przypaść paniom do gustu. Postanowiliśmy dać naszym konsumentkom jak największy wybór. Mamy więc z jednej strony ekranizację pereł literatury europejskiej - wśród nich takie pozycje jak „Targowisko próżności”, „Duma i uprzedzenie”, czy „Pani Bovary” – ponadczasowe dzieła, którymi kobiety fascynują się od pokoleń. Z drugiej strony odniesienie do dnia dzisiejszego - serial o perypetiach współczesnych trzydziestolatków. Obie pozycje to bardzo ciekawe nowości w ofercie programowej TVN Style i TVN. Myślę, że nasze konsumentki czeka przed ekranem wiele przyjemnych chwil relaksu i prawdziwego odprężenia, tak jak przy Karmi! – dodaje Magdalena Wesołowska.
Filmy pasma kostiumowego TVN STYLE emitowane są w piątkowe wieczory, (odcinki powtarzane są w niedzielę), natomiast serial „Teraz albo nigdy” wyświetlany będzie podczas wieczornego programu TVN w każdą niedzielę. Dodatkowo billboardy Karmi towarzyszyć będą konkursom związanym z filmem „Teraz albo nigdy”. Piwo Karmi pojawi się także w serialu.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.
Marketing przy kawie