Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki PIAST

03.07.2007

Z pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy na ekranach TV. Kampania, wykorzystując hasło „Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo.” podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska. Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóch wcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samym tytule.

„To kolejna już kampania, którą tworzyliśmy przy udziale mieszkańców Wrocławia. Bohaterowie naszego spotu wyłonieni zostali podczas castingu przeprowadzonego wśród Wrocławian, ludzi, którzy kochają to miasto i są częścią jego kolorytu, podobnie jak Piast, marka o silnych, wrocławskich korzeniach. Dzięki udziałowi Wrocławian ujęcia filmowe nabrały swoistej autentyczności, niosąc równocześnie jasny przekaz, że Piast, to po prostu ich piwo, piwo Wrocławian.” - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast z Carlsberg Polska. 

 

„Kreacja spotu podkreśla miejski charakter marki Piast, pokazując równocześnie niepowtarzalny klimat Wrocławia. Miasta pełnego historii, a jednak bardzo nowoczesnego, którego charakter tworzą zarówno niezwykłe, piękne miejsca, jak i mieszkający tu ludzie. Dlatego film jest pełen dynamiki, kamera w wielkim tempie prowadzi widza przez najbardziej znane zakątki Wrocławia, co pewien czas zatrzymując się na moment, by „przyjrzeć się” twarzom napotkanych ludzi. Są to twarze tych samych osób, które Wrocławianie mogą codziennie oglądać na naszych billboardach, a które teraz za sprawą filmu, „ożywają”. Myślę, że udało nam się dzięki temu uzyskać ciekawy efekt. Mam nadzieję, że film spotka się z równie dobrym przyjęciem naszych konsumentów, jak dwie poprzednie edycje kampanii wizerunkowych Piasta pod tym samym tytułem.” – dodaje Agnieszka Filek.

 

Spot o długości 30’ emitowany będzie w TVP3 od 1 lipca do końca sierpnia.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Marketing w praktyce