Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Rusza nowa kampania telewizyjna marki Harnaś

13.02.2009
Rusza nowa kampania telewizyjna marki Harnaś Rusza nowa kampania telewizyjna marki Harnaś

Trwa najnowsza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska.

W najnowszym spocie reklamowym podkreślamy to, że stawiamy na jak najwyższą jakość i najlepszy smak piwa Harnaś. Cieszymy się, że zostało to docenione przez znawców i koneserów piwa – Harnaś został laureatem niezwykle prestiżowego Ogólnopolskiego Konsumenckiego Konkursu Piw Chmielaki Krasnostawskie 2008, otrzymując najwyższe wyróżnienie - złoty medal. Dlatego też z dumą mówimy o uzyskanej nagrodzie i prezentujemy złoty medal Chmielaki Krasnostawskie 2008 w najnowszym spocie reklamowym Harnasia. – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Harnaś

Autorem kreacji reklamy jest Red 8 Communications Group.
Reklama została wyprodukowana przez Propeller Film. Animację przygotowało Alien FX.

10 sekundowe spoty emitowane są na antenie stacji telewizyjnych: Polsat i Polsat Sport. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Directions OMD.
 

 

Marketing przy kawie.pl