Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Rusza nowa kampania Harnasia

02.10.2006

Piwo Harnaś – marka Carlsberg Polska, zyskało nowe oblicze. Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek oraz puszek nadaje im bardziej nowoczesny, przyciągający uwagę wygląd.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Harnaś jest Agencja PI Global oraz Wytwórnia 68.

Nowy, odświeżony Harnaś, ma także zmieniony, preferowany przez konsumentów smak, zachowując równocześnie te same parametry piwa – zawartość alkoholu na poziomie 6 proc. i ekstraktu na poziomie 12,1 proc.

Nowa wizualizacja marki, komunikowana na butelkach, puszkach i multipakach, wsparta będzie kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem "Sprawdź, jak odświeżyliśmy Harnasia”.

Jej najmocniejszym akcentem będzie kampania telewizyjna, która rusza już 6 października.

Kreacja reklamy telewizyjnej wspierającej zmianę wizerunkową marki w niezwykle wyrazisty sposób podkreśla efekt jaki niesie ze sobą odświeżenie Harnasia.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Graffiti Film.

30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TVN7.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

Poza reklamą TV, kampania wizerunkowa odświeżonego Harnasia obejmować będzie także aktywacje marki w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, reklamę w prasie branżowej i materiały reklamowe POS.

Podobnie jak sam Harnaś, odświeżona zostanie także strona internetowa www.piwoharnas.pl, na której będzie można, między innymi, zobaczyć proces warzenia odświeżonego Harnasia.

Nowa odsłona strony internetowej opracowana została przez agencję interaktywną byss.pl


MediaRegionalne.pl

(zac)