Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Rusza kampania wizerunkowa marki Bosman

27.05.2008

Pod hasłem „Powiew wolności” trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Bosman, z portfela Carlsberg Polska. Kampanii towarzyszy równoczesna zmiana wizualizacji opakowań Bosmana.

Kampania „Powiew wolności” realizowana będzie na terenie regionu Zachodniopomorskiego, obszarze dominacji marki i obejmować będzie głównie media zewnętrzne i działania w Internecie. 

Zmieniony wizerunek Bosmana znajdzie także odzwierciedlenie na nowej odsłonie strony internetowej marki www.bosman.pl, przygotowanej przez agencję interaktywną byss.pl.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego nowej etykiety piwa Bosman jest Studio DN Design Group. Autorem kreacji promocji jest agencja Red 8 Communications. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Directions OMD.
 

Marketing przy kawie