Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Redd’s wraz z Dorotą Gardias zachęca Polki do babskich wieczorów

02.03.2010

Kompania Piwowarska prowadzi kampanię pt. ”Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!” promującą piwo Redd’s. Ambasadorką akcji została Dorota Gardias.

W ramach kampanii na stronie Babskiwieczor.pl prowadzony jest (do końca marca) konkurs na opis niezapomnianego wieczoru w towarzystwie koleżanek. Zobaczyć też można, jak wyglądają babskie wieczory Doroty Gardias, która pozwoliła sfilmować spotkania ze swoimi koleżankami.
Akcję wspiera kampania w Internecie, materiały POS i media relations prowadzone w mediach lifestylowych, kobiecych i handlowych.
Strategię działań PR przygotowała i realizuje agencja Q&A Consulting, a serwis Babskiwieczor.pl i część działań w Internecie przygotowała OS3 Multimedia. Zakupem mediów zajął się Starcom.

(MAZ) Press.pl