Pytanie o konkurs "Cel - Menedżer"
09.03.2005
"Cel - Menedżer" - konkurs pod takim tytułem ogłosiła wczoraj dla studentów Kompania Piwowarska SA i Stowarzyszenie SIFE Polska - organizatorzy ogólnopolskiego Dnia Kompanii Inicjatyw, który odbył się wczoraj na Politechnice Białostockiej. Co to za pomysł?
Dorota Kowalczyk, kierownik ds. personalnych w Kompanii Piwowarskiej: - Celem konkursu jest zachęcenie do rozwijania zdolności menedżerskich, a przede wszystkim tzw. kompetencji miękkich, czyli umiejętności negocjacji, pracy w zespole czy rozmów z przyszłymi klientami. Mogą w nim wziąć udział wszyscy studenci, którzy stworzą zespół, opracują projekt z zakresu rozwijania umiejętności menedżerskich i prześlą do nas raport z jego realizacji do 6 maja za pośrednictwem naszej strony internetowej (www.ki.kp.pl). Dziesięciu najlepszym studentom z całej Polski zaproponujemy płatne staże w naszych browarach. Trzy osoby pojadą na staże za granicę.
Konkurs jest odpowiedzią na badania przeprowadzone przez Millward Brown Instytut SMG/KRC, z których wynika, że polscy studenci oceniają swoje kompetencje - takie jak kreatywność, zarządzanie czasem czy umiejętność negocjacji - bardzo wysoko. Tymczasem w oczach pracodawców przeciętny polski absolwent w trakcie rozmów kwalifikacyjnych zawyża samoocenę, jego deklaracje nie są poparte konkretnymi przykładami działań, a umiejętności, o których mówi, to często fikcja.
Konkurs jest odpowiedzią na badania przeprowadzone przez Millward Brown Instytut SMG/KRC, z których wynika, że polscy studenci oceniają swoje kompetencje - takie jak kreatywność, zarządzanie czasem czy umiejętność negocjacji - bardzo wysoko. Tymczasem w oczach pracodawców przeciętny polski absolwent w trakcie rozmów kwalifikacyjnych zawyża samoocenę, jego deklaracje nie są poparte konkretnymi przykładami działań, a umiejętności, o których mówi, to często fikcja.
Gazeta Wyborcza
kika