Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Przywitaj niedzielę z beczką piwa Bosman

17.01.2008
Przywitaj niedzielę z beczką piwa Bosman Przywitaj niedzielę z beczką piwa Bosman

Ruszyła najnowsza promocja marki Bosman z portfela Carlsberg Polska. Tym razem na wielbicieli Bosmana czeka nagroda w postaci beczki piwa. Akcja prowadzona będzie pod hasłem „Przywitajmy wspólnie niedzielę”, bo właśnie w sobotę, co tydzień, dokładnie o północy, wyłaniany będzie zwycięzca promocji.

Aby wygrać całą beczkę, czyli 50 litrów Bosmana, wystarczy kupić piwo tej marki w jednym z wyznaczonych szczecińskich lokali i wrzucić wypełnioną kartę konkursową do skrzynki. Co tydzień, w sobotę o północy, w każdym z wybranych lokali będzie następowało losowanie osoby, która aby otrzymać nagrodę, będzie musiała udzielić prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie. Zwycięzca, oprócz wygranych 100 półlitrowych kufli Bosmana, zyska przywilej skonsumowania ich w wybranym przez siebie terminie wraz z pięcioma osobami towarzyszącymi, w specjalnie przygotowanej loży zwycięzcy! Odbiór każdej nagrody zostanie uwieczniony na filmie video, który będzie udostępniony na stronie konkursowej portalu www.mewa-tv.szczecin.pl. 

Marka Bosman, jako organizator wielu udanych imprez letnich, zaprasza tym razem do niekonwencjonalnej zabawy zimą. Chcielibyśmy, aby nasi konsumenci do swoich letnich wspomnień z Bosmanem dodali również te zimowe. Wiemy, że w wybranych przez nas lokalach można znakomicie spędzić czas z przyjaciółmi. Teraz dzięki Bosmanowi będzie można przeżyć również coś wyjątkowego! Kto nie chciałby wypić beczki świetnego piwa w doborowym towarzystwie? Tego właśnie życzymy naszym konsumentom tej zimy – beczki Bosmana i niezapomnianych chwil w gronie przyjaciół! – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska.

Promocja, prowadzona pod hasłem „Przywitajmy wspólnie niedzielę”, trwać będzie do 17 lutego i komunikowana będzie na stronie internetowej marki www.bosman.pl oraz na stronie konkursowej portalu www.mewa-tv.szczecin.pl, gdzie publikowana będzie również aktualna lista lokali biorących udział w promocji.
Autorem koncepcji i kreacji promocji jest szczecińska agencja „Intersoft” Centrum Informacji o Promocjach, specjalizująca się w produkcji viral video.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, dostarczając na rynek marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Bosman, Kasztelan, Piast oraz Książ i Volt. Piwa z portfela Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Marketing przy kawie