Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Przetarg na Tatrę

22.01.2008

Grupa Żywiec ogłosiła przetarg na promocję marki Tatra. Do przetargu zaproszono kilka znaczących agencji.

Żywiec poszukuje agencji reklamowej, która przygotuje strategię i kreację marki Tatra, należącej do portfolio tego producenta. W zakresie ATL i BTL Tatrę nadal będzie obsługiwać agencja Leo Burnett. Została ona zaproszona do przetargu na obsługę Tatry; poza tą agencją, o kontrakt będą się starać: Brain, Doug Faber Family, G7, Grey Worldwide, Ogilvy oraz TBWA. – Przetarg rozstrzygniemy w połowie lutego, a kampania reklamowa obejmie przede wszystkim najważniejsze stacje telewizyjne. W mniejszym stopniu, inne media – mówi w rozmowie z Brief.pl Eliza Panek, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.
- Około 50 proc. sprzedaży piwa w Polsce przypada na kilka w roku słonecznych miesięcy. Kampania ma związek ze zbliżającą się wiosną – wyjaśnia Eliza Panek, dodając, że choć Tatra należy do brandów z niższej półki, jest dla Żywca bardzo ważna. – Ma ponad 8 proc. udziałów w rynku, to nie bez znaczenia – mówi Panek.
Tatra jest dystrybuowana na terenie całego kraju, w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l.

(KR) Brief.pl