Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Protest Bractwa Piwnego

17.08.2008

Towarzystwo Promocji Kultury Piwa BRACTWO PIWNE z oburzeniem przyjmuje kolejną kampanię reklamową piwa, godzącą w potencjalnych odbiorców - milośników piwa. Poniżej pismo Bractwa Piwnego w tej sprawie

Rzecznik Prasowy
Kompani Piwowarskiej
Pan Paweł Kwiatkowski


Towarzystwo Promocji Kultury Piwa Bractwo Piwne pragnie wyrazić oburzenie i zdziwienie w związku z emisją najnowszego spotu reklamowego piwa Tyskie. Bulwersuje nas reklama piwa budująca pozytywny wizerunek marki Tyskie poprzez negatywne porównanie z piwem domowym (niezależnie od egzotycznej - chińskiej - scenerii).
Bractwo Piwne od wielu lat promuje pozytywny wizerunek piwa i piwosza. Nie różnicujemy w naszej działalności piw w zależności od ich producenta. Piwo z wielkich browarów, browarów regionalnych, browarów restauracyjnych, i wreszcie piwo warzone przez piwowarów domowych może być dobre lub złe, spełniać standardy danego typu, albo ich nie zachowywać. Dla nas - konsumentów – są to jedyne kryteria.


Dlatego domagamy się zaprzestania emisji spotów reklamowych godzących w dobre imię piwowarów domowych, ludzi pełnych pasji i zaangażowania, którzy poprzez swoją działalność promują przede wszystkim samo piwo.


Z poważaniem
Kanclerz Bractwa Piwnego Arkadiusz Michalski
wraz z Kapitułą Bractwa Piwnego

 


Do wiadomości:
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego,
Stowarzyszenie Regionalnych Browarów Polskich,
UOKiK,
Federacja Konsumentów
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy,
portal Browar.biz,
media branżowe: Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny, Agro-Przemysł, Pivaria