Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

"Prosto od Kmicica"?

20.11.2005

Na ręce, a dokładniej na skrzynkę e-mail Wielkiego Mistrza Bractwa Piwnego, spłynęła informacja dotycząca nowego produktu Carlsberg Polska. Jest to piwo Kasztelan Zimowe, kolejne tego typu po Bosmanie. Poniżej zamieszczamy informację o nowym produkcie, która dotarła do Bractwa.
NOWE PIWO W PORTFOLIO CARLSBERGA POLSKA

Na jesienną słotę, na zimowe chłody i długie wieczory CARLSBERG POLSKA proponuje alternatywę – nowy rodzaj piwa KASZTELAN Zimowe.

Koncept produktu opieramy na potrzebie wprowadzenia na rynek piwa, które będzie propozycją na nadchodzące krótkie dni, szarugę, mróz i towarzyszące im kiepskie samopoczucie – mówi Bartosz Rączkowiak Marketig Manager marek regionalnych. Chcemy dać naszym konsumentom produkt, który oddali zimową melancholię, wprowadzi w lepszy nastrój, zagwarantuje chwilę zasłużonego odpoczynku po całym dniu pracy.

KASZTELAN Zimowe to piwo o głębokim i pełnym smaku, które zawdzięcza specjalnym gatunkom słodu
i chmielu, o zawartości ekstraktu 13,5% i alkoholu na poziomie 6,0%. Dzięki swoim walorom smakowym jest idealnym, przyjemnie rozgrzewającym długie zimowe wieczory, trunkiem. Nowy produkt Carlsberga adresowany jest głównie do dotychczasowych konsumentów Kasztelana, stanowi jednak także atrakcyjną propozycję dla konsumentów sięgających po piwa konkurencyjne. KASZTELAN Zimowe dostępne jest wyłącznie w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l.

Zgodny z porą roku charakter piwa KASZTELAN Zimowe podkreśla opakowanie – postać szlachcica w zimowym zaprzęgu i wyrazista kolorystycznie etykieta intrygują i przyciągają wzrok.
Debiutowi piwa KASZTELAN Zimowe towarzyszy silne wsparcie reklamowe, którego kluczowym elementem będzie widoczność i wyraźna ekspozycja produktu na półkach sklepowych. W ramach działań ATL 1 listopada uruchomiona zostanie kampania radiowa i billboardowa oraz reklama w prasie lokalnej. Kampania komunikowana będzie także na siatkach na budynkach (Ciechanów, Płock, Włocławek), auto mobilach
i w autobusach miejskich.

Opracowanie: Bractwo Piwne