Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Powrót piwa marki Okocim Premium Pils wesprze kampania

20.02.2009

Carlsberg Polska zmienia portfel produktów sprzedawanych pod marką Okocim. Na rynek wraca po pięciu latach Okocim Premium Pils, którego pojawienie się wesprze kampania.

Carlsberg Polska pozycjonuje piwo Okocim Premium Pils jako produkt mający konkurować z innymi polskimi markami premium w tym segmencie, czyli głównie z marką Żywiec. Przetarg na przygotowanie kampanii wygrała agencja reklamowa Red8 Communications Group. Przedstawiciele firmy nie zdradzają, kiedy dokładnie ruszy kampania. Będzie prowadzona m.in. w telewizji. Grupą docelową marki są przede wszystkim mężczyźni w wieku 30–45 lat, mieszkający w miastach, wytrawni smakosze piwa.
Pod marką Okocim sprzedawane jest także piwo Okocim Mocne, a wkrótce pojawi się piwo dla koneserów Okocim Pszeniczne. Te trzy rodzaje piwa zyskały spójny wizerunek. Wprowadzono nową, bezzwrotną butelkę, z grawerką po bokach. Zmieniono logo i kolorystykę etykiet. Wersja Premium Pils jest koloru zielonego, marki Mocne – czarnego, a marki Pszeniczne – żółto-złotego. Nową butelkę i etykiety przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Dla Carlsberg Polska pracuje Media Direction OMD.



(MAZ) Press.pl