Powrót piwa marki Okocim Premium Pils wesprze kampania
Carlsberg Polska pozycjonuje piwo Okocim Premium Pils jako produkt mający konkurować z innymi polskimi markami premium w tym segmencie, czyli głównie z marką Żywiec. Przetarg na przygotowanie kampanii wygrała agencja reklamowa Red8 Communications Group. Przedstawiciele firmy nie zdradzają, kiedy dokładnie ruszy kampania. Będzie prowadzona m.in. w telewizji. Grupą docelową marki są przede wszystkim mężczyźni w wieku 30–45 lat, mieszkający w miastach, wytrawni smakosze piwa.
Pod marką Okocim sprzedawane jest także piwo Okocim Mocne, a wkrótce pojawi się piwo dla koneserów Okocim Pszeniczne. Te trzy rodzaje piwa zyskały spójny wizerunek. Wprowadzono nową, bezzwrotną butelkę, z grawerką po bokach. Zmieniono logo i kolorystykę etykiet. Wersja Premium Pils jest koloru zielonego, marki Mocne – czarnego, a marki Pszeniczne – żółto-złotego. Nową butelkę i etykiety przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Dla Carlsberg Polska pracuje Media Direction OMD.
(MAZ) Press.pl