Poker albo skat lepszy od ulotek
23.02.2006
Karty do gry stają się popularnym nośnikiem promocji. Ciągle jednak daleko nam do innych krajów, gdzie powstają talie pachnące przyprawami albo perfumami.
Najwięksi producenci kart w Polsce dostrzegają, że coraz więcej firm reklamuje się na kartach do gry. - Szczególnie widać to od początku tego roku. To bardzo cenione gadżety reklamowe - mówi "Rz" Majka Jurewicz, specjalistka ds. handlu i marketingu z firmy Dertor Cartamundi. - Tak samo jest w Europie - dodaje Stanisław Wiązowski, dyrektor handlowy i zarządzający produkcją w firmie Trefl, będącej potentatemw produkcji kart w naszym kraju.
(...)
Talia za mniej niż złotówkę
Karty służą jako nagrody w konkursach, wykorzystywane są na akcjach promocyjnych albo stanowią samodzielny upominek reklamowy. Na karty z logo firmy zdecydowały się między innymi: Lot, BP, Ruch, Casinos Poland, Kompania Piwowarska, Chio, Unimil.
(...)
Dobre miejsce na reklamę
Barbara Pleban, menedżer public relations w Kompanii Piwowarskiej
Wybór gadżetu dla poszczególnej marki jest u nas podyktowany dwiema podstawowymi zasadami: musi wzmacniać charakter marki i musi być atrakcyjny dla odbiorcy. Karty na pewno takie są. Atrakcyjność zarówno jeśli chodzi o sam pomysł na gadżet, jak i dobrą jakość jego wykonania sprawi, że odbiorcy będą chętnie z niego korzystać. Nasza firma używa kart do gry jako formy reklamy różnych rodzajów piwa.
Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku z połączenia dwóch firm Lech Browary Wielkopolskie i Browary Tyskie Górny Śląsk. Inwestorem strategicznym został międzynarodowy koncern piwowarski South African Breweries International (obecnie SABMiller). Spółka w 2005 roku sprzedała w Polsce 11,2 mln hl piwa. Zysk netto w roku obrotowym od kwietnia 2004 do marca 2005 r. wyniósł 481 mln zł.
(...)
Talia za mniej niż złotówkę
Karty służą jako nagrody w konkursach, wykorzystywane są na akcjach promocyjnych albo stanowią samodzielny upominek reklamowy. Na karty z logo firmy zdecydowały się między innymi: Lot, BP, Ruch, Casinos Poland, Kompania Piwowarska, Chio, Unimil.
(...)
Dobre miejsce na reklamę
Barbara Pleban, menedżer public relations w Kompanii Piwowarskiej
Wybór gadżetu dla poszczególnej marki jest u nas podyktowany dwiema podstawowymi zasadami: musi wzmacniać charakter marki i musi być atrakcyjny dla odbiorcy. Karty na pewno takie są. Atrakcyjność zarówno jeśli chodzi o sam pomysł na gadżet, jak i dobrą jakość jego wykonania sprawi, że odbiorcy będą chętnie z niego korzystać. Nasza firma używa kart do gry jako formy reklamy różnych rodzajów piwa.
Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku z połączenia dwóch firm Lech Browary Wielkopolskie i Browary Tyskie Górny Śląsk. Inwestorem strategicznym został międzynarodowy koncern piwowarski South African Breweries International (obecnie SABMiller). Spółka w 2005 roku sprzedała w Polsce 11,2 mln hl piwa. Zysk netto w roku obrotowym od kwietnia 2004 do marca 2005 r. wyniósł 481 mln zł.
Rzeczpospolita
MAŁGORZATA FRANASZCZAK