Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Po kilkuletniej przerwie piwo Łomża znowu w telewizji

22.04.2009

Do maja potrwa obecna kampania piwa Łomża, marki należącej do Royal Unibrew Polska.

Kampania rozpoczęła się kilkanaście dni temu od teaserów. Po tej fazie prowadzonej na nośnikach zewnętrznych (chodzi m.in. o reklamy z hasłem ”Możliwe, że nie jest to największy browar”), nastąpiło rozwiązanie kampanii. Do dotychczasowych haseł dodano nowe stwierdzenia, na przykład ”Ale na pewno zachwyci smakoszy”. Ruszyła też emisja trzech 10-sekundowych spotów w głównych ogólnopolskich stacjach oraz kanałach tematycznych. Tym samym piwo Łomża po kilku latach przerwy znowu jest reklamowane w telewizji. W maju te działania zostaną wzmocnione kolejnymi nowymi pomysłami reklam na nośniki reklamy zewnętrznej, umiejscowionymi jak dotychczas w Warszawie i w północno-wschodnich rejonach Polski.
Działania te realizują agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy Starlink.
Royal Unibrew nie planuje w tym roku kampanii marki Cooler, którą ponownie wprowadził na rynek w 2008 roku oraz marki Faxe, którą również intensywnie promował rok temu.



(MŁ) Press.pl