Po kilkuletniej przerwie piwo Łomża znowu w telewizji
Kampania rozpoczęła się kilkanaście dni temu od teaserów. Po tej fazie prowadzonej na nośnikach zewnętrznych (chodzi m.in. o reklamy z hasłem ”Możliwe, że nie jest to największy browar”), nastąpiło rozwiązanie kampanii. Do dotychczasowych haseł dodano nowe stwierdzenia, na przykład ”Ale na pewno zachwyci smakoszy”. Ruszyła też emisja trzech 10-sekundowych spotów w głównych ogólnopolskich stacjach oraz kanałach tematycznych. Tym samym piwo Łomża po kilku latach przerwy znowu jest reklamowane w telewizji. W maju te działania zostaną wzmocnione kolejnymi nowymi pomysłami reklam na nośniki reklamy zewnętrznej, umiejscowionymi jak dotychczas w Warszawie i w północno-wschodnich rejonach Polski.
Działania te realizują agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy Starlink.
Royal Unibrew nie planuje w tym roku kampanii marki Cooler, którą ponownie wprowadził na rynek w 2008 roku oraz marki Faxe, którą również intensywnie promował rok temu.
(MŁ) Press.pl