Piwo ze Stali dla kibiców
30.05.2006
Od początku przyszłego tygodnia Browar Witnica będzie przekazywał na kontoKlubu Sportowego Stal „dolę" od każdej sprzedanej butelki piwa.
Rzecz dotyczy nowego gatunku jasnego, pełnego, pasteryzowanego piwa o sześcioprocentowej zawartości alkoholu. Trunek otrzymał nazwę „Piwo ze Stali", co w oczywisty sposób wiąże go z gorzowskim speedwayem.
- Rozlewanie do butelek o pojemności 0,33 i jednego litra
rozpoczniemy w piątek. Towar powinien się znaleźć w detalicznej sprzedaży najpóźniej w poniedziałek - oświadczył podczas wczorajszej konferencji prasowej prezes Browaru Edward Szuszakiewicz.
Od jutra ruszy promocyjna akcja nowego piwa. Na gorzowskim
stadionie im. Edwarda Jancarza stanie ogromny bilboard, a w sklepach pojawią się plakaty, utrzymane w żółto-błękitnych
barwach Stali i z sylwetką żużlowca w tle. W pierwszym rzucie producent skieruje na rynek
20 tyś. małych i 10 tyś. dużych butelek.
- Sądzę, że sprzedamy tę ilość w ciągu dwóch tygodni -
dodał Szuszakiewicz. - Od każdej dużej butelki odprowadzimy
do kasy klubu 30, a od małej 10 groszy. Stal otrzyma też cały zysk ze sprzedaży beczkowego piwa, którą będziemy prowadzili przed każdym ligowym meczem na terenie wydzielonego ogródka obiektu przy Śląskiej.
- Złotówki wreszcie naprawdę popłyną na nasze konto - podsumował żartobliwie umowę prezes Stali Władysław Komarnicki. - Kibice będą teraz mieli możliwość przyjemnego
wsparcia klubu.
- Rozlewanie do butelek o pojemności 0,33 i jednego litra
rozpoczniemy w piątek. Towar powinien się znaleźć w detalicznej sprzedaży najpóźniej w poniedziałek - oświadczył podczas wczorajszej konferencji prasowej prezes Browaru Edward Szuszakiewicz.
Od jutra ruszy promocyjna akcja nowego piwa. Na gorzowskim
stadionie im. Edwarda Jancarza stanie ogromny bilboard, a w sklepach pojawią się plakaty, utrzymane w żółto-błękitnych
barwach Stali i z sylwetką żużlowca w tle. W pierwszym rzucie producent skieruje na rynek
20 tyś. małych i 10 tyś. dużych butelek.
- Sądzę, że sprzedamy tę ilość w ciągu dwóch tygodni -
dodał Szuszakiewicz. - Od każdej dużej butelki odprowadzimy
do kasy klubu 30, a od małej 10 groszy. Stal otrzyma też cały zysk ze sprzedaży beczkowego piwa, którą będziemy prowadzili przed każdym ligowym meczem na terenie wydzielonego ogródka obiektu przy Śląskiej.
- Złotówki wreszcie naprawdę popłyną na nasze konto - podsumował żartobliwie umowę prezes Stali Władysław Komarnicki. - Kibice będą teraz mieli możliwość przyjemnego
wsparcia klubu.
Gazeta Lubuska
(rg)