Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piwo w barwach Pogoni

09.09.2004

Szczeciński browar, główny sponsor pierwszoligowych piłkarzy, wprowadza do sprzedaży limitowaną serię piwa z etykietami w barwach klubu.
Jedno serce, jeden klub, jeden Bosman - to hasło szczecińskiego browaru znane jest kibicom już od kilku miesięcy. Teraz firma podkreśla swój związek z piłkarskim klubem poprzez limitowaną serię piwa full - podstawowego produktu z ul. Chmielewskiego.

- Niewykluczone, że po dwóch miesiącach etykieta zostanie zmodyfikowana - mówi Mikołaj Ciaś, menedżer marki Bosman. - Ta wersja, która teraz trafia do sprzedaży, ma związek z awansem Pogoni do I ligi. Czekamy na kolejne sukcesy, które chcemy promować poprzez nasze produkty.

Nad etykietami graficy pracowali przez trzy miesiące. Jedno od początku było pewne - muszą być utrzymane w bordowo-granatowej tonacji, czyli w barwach szczecińskiego klubu. Z kolei Gryf jest złoty.

- Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarność ekstraklasy, w której drużyna zaczęła występy - wyjaśnia Ciaś.

Bosman Browar Szczecin jest głównym sponsorem Pogoni od wiosny.
Gazeta Wyborcza

mpr