Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piwo na Euro 2008

14.03.2008

Kompania Piwowarska prowadzi akcję promującą swoją markę w oparciu o zbliżające się mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

To kolejna kampania marki Tyskie, skupiona na budowaniu tożsamości konsumentów, społeczności, wokół wydarzeń sportowych. Po sukcesie akcji „Flag Tyskiego”, Kompania Piwowarska rozpoczęła kolejną, „Dołącz do Reprezentacji”. 

Na opakowaniach piwa pojawiła się biało-czerwona piłka, nawiązująca do czerwcowych mistrzostw Euro 2008. Marka Tyskie jest jednym ze sponsorów polskiej reprezentacji i jej trenera Leo Beenhakkera. W ramach akcji promocyjnej, ok. 60 osób będzie miało możliwość oglądania finałowych występów Polaków na żywo, a prawie 4000 będzie mogło zdobyć koszulkę reprezentacji Polski z własnym imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem. Ten etap kampanii potrwa do końca kwietnia; aby wziąć udział w akcji, trzeba wysłać kody umieszczone na opakowaniach piwa. Kampania objęła też puby – kupując piwo tej marki, otrzymuje się zdrapkę z kodem. Codziennie jedna osoba wygrywa wyjazd na mecz biało–czerwonych. W internecie uruchomiono witrynę poświęconą konkursowi dla kibiców: www.tyskiepromocja.pl. - Budowanie wizerunku marki Tyskie w oparciu o wydarzenia sportowe, trwa już od dawna – mówi Tomasz Kanton, brand PR manager Kompanii Piwowarskiej. - Przed rozpoczęciem finałów piłkarskich w Niemczech w 2006 r., Tyskie przygotowało ponad milion flag kibica, które zostały dołączone do „Gazety Wyborczej” i „Przeglądu Sportowego” – dodaje Kanton.
Kampania ta zyskała uznanie branży; flagi z logo tej marki zawisły podczas mundialu na tysiącach polskich balkonów.
Cała kampania wokół Euro 2008 potrwa do czerwca, a więc do mistrzostw. Poza akcją outdoorową, trwa kampania w portalu społecznościowym Nasza-klasa.pl; po zalogowaniu się, pojawia się baner z kibicem w spersonalizowanej koszulce reprezentacji (imieniem osoby zalogowanej). W sieci powstała też interaktywna strona poświęcona marce i aktualnej kampanii (www.tyskie.pl); powstał też film wizerunkowy o marce Tyskie.

(KR) Brief.pl