Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piwo jak Krzywa Wieża

16.06.2003

Seata ibizę wygrał rodowity łomżanin, a obecnie mieszkający w Warszawie Mariusz Nowik.
Przez kilka miesięcy w ubiegłym roku odbywał się zorganizowany przez browar konkurs konsumencki "Rarytas z Łomży". Uczestnicy konkursu mieli za zadanie kupować piwo, przesyłać do browaru dowody zakupu, wymyślając przy tym hasło reklamowe. Nagrodą za najlepszy slogan był seat ibiza. Organizatorzy przeznaczyli też do konkursu dodatkowe nagrody: dziesięć kamer wideo, sto radiomagnetofonów oraz kilka tysięcy firmowych otwieraczy. Była to największa akcja promocyjna w historii łomżyńskiego browaru.
Zwycięzca konkursu wymyślił wierszowane hasło: "Toruń ma pierniki, Piza wieżę krzywą, Wisła ma Małysza, Łomża swoje piwo". Mariusz Nowik na co dzień obcuje ze słowem, ale pisze prozą. Jest bowiem dziennikarzem w "Życiu Warszawy".
- To hasło świetnie oddaje główną ideę prowadzonych przez nas działań promocyjnych - mówi dyrektor ds. marketingu Browaru Łomża Mariusz Szmit. - Chcemy, by nasi konsumenci byli dumni ze swego piwa, żeby było ono postrzegane jako największy lokalny przysmak, duma i symbol naszego regionu.
Mariusz Szmit odebrał kluczyki do swego auta 20 grudnia. Zwycięzca konkursu powiedział nam, że wyjątkowo dopisało mu szczęście, ponieważ będąc kiedyś w weekend w rodzinnym mieście, kupił przy sobocie cztery piwa i niejako od niechcenia wziął udział w konkursie.
- Zawsze kiedy jestem w Łomży, piję piwo łomżyńskie, w Warszawie niestety trudno je dostać - powiedział nam Nowik.



Tygodnik Ostrołęcki

(z)