Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piwo Tyskie na biletach PKP

31.05.2007

W czerwcu 2007 roku piwo Tyskie organizuje ogólnopolską promocję konsumencką, zachęcając do wygrania 100 tys. euro.

Jednym z nośników komunikacji reklamowej są okładki na bilety kolejowe. Będą one rozdawane w pierwszej połowie czerwca pełnoletnim mężczyznom, którzy podróżują pociągiem. Akcja prowadzona będzie na 64 dworcach PKP w Polsce. 

Ad-verto, okładki na bilety kolejowe, mają za zadanie poinformowanie podróżujących mężczyzn o trwającej właśnie promocji konsumenckiej piwa. Tyskie w kampanii „Nasze najlepsze w Europie” podkreśla, że w 2006 roku sprzedało 20 mln piw za granicą.

Na konsumentów biorących udział w promocji czeka nagroda główna – 100 tys. euro oraz dodatkowo co godzinę 100 euro. Producent przygotował cztery wzory promocyjnych opakowań piwa – butelki i puszki, a ich zdjęcia są zamieszczone na okładkach ad-verto.

Akcja promocyjna na dworcach rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 15 czerwca. W tym czasie na 64 dworcach w Polsce do biletów kolejowych kupowanych przez młodych mężczyzn będą dołączane kolorowe okładki. W akcji bierze udział 330 kas biletowych. Przygotowano do kolportażu 175 tys. okładek.

Łukasz Szewczyk, Media2.pl