Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piwo Piast Mocne zmienia etykiety

18.02.2009
Piwo Piast Mocne zmienia etykiety Piwo Piast Mocne zmienia etykiety

Carlsberg odświeżył identyfikację wizualną piwa Piast Mocne. Na jego etykietach pojawiły się loga wyróżnień zdobytych ostatnio przez markę i wizerunek ratusza we Wrocławiu.

Na odświeżonej etykiecie piwa Piast Mocne pojawiły się loga nagród otrzymanych niedawno przez tą markę. m.in. Lauru Konsumenta i medalu Chmielaki Krasnostawskie. Zmieniona identyfikacja jest utrzymana czarno-złotej kolorystyce, a w tle zawiera wizerunek wrocławskiego ratusza. - Przez zmianę opakowania naszej marki chcemy jeszcze mocniej podkreślać jej wyjątkowość i dodatkowo wzmocnić silną pozycję w regionie - komentuje Jacek Stefaniak, senior brand manager Piasta.

Odświeżona identyfikacja została wprowadzona zarówno na butelkach i puszkach Piasta Mocnego, jak i czteropakach tej marki. Kreację etykiet przygotowało studio graficzne Huddleston Design Consultants.
 

pr, WirtualneMedia.pl