Piwo Harnaś sponsoruje TVP
Od 24 listopada, aż do 25 marca, dzięki Harnasiowi obejrzeć będzie można 29 relacji z Zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich oraz 3 relacje z MŚ w skokach.
– Z niecierpliwością czekaliśmy na początek sezonu zimowego – mówi Joanna Bieńkowska, junior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.
– Skoki na stałe wpisały się już w wizerunek naszej marki. W naszym nowym billboardzie sponsorskim, męski i waleczny Harnaś szykuje się do "boju” – wielkiego kibicowania skoczkom. Miejmy nadzieję, że kibice razem z Harnasiem skutecznie będą dopingować naszych skoczków – dodaje Bieńkowska.
Ośmiosekundowy billboard sponsorski Harnasia towarzyszyć będzie wszystkim transmisjom w ramach tegorocznego Pucharu Świata, także podczas sponsorowanego przez markę Harnaś konkursu w Zakopanem, który odbędzie się w dniach 20–21 stycznia 2007 r.