Aktualności

« poprzedni  |  powrót do listy  |  następny »

Piotr Zając dyrektorem Browaru Kasztelan Sierpc

31.10.2008
Piotr Zając dyrektorem Browaru Kasztelan Sierpc Piotr Zając dyrektorem Browaru Kasztelan Sierpc

3 listopada 2008 roku stanowisko Dyrektora Kasztelan Browar Sierpc obejmie Piotr Zając. W Carlsberg Polska pracuje od jedenastu lat, zdobywając doświadczenie w obszarach produkcyjnym i inwestycyjnym. Stanowisko Dyrektora Browaru Kasztelan łączył będzie z prowadzeniem działu badań i rozwoju w Carlsberg Polska.

Swoje dotychczasowe życie zawodowe związał z piwowarstwem. Pracę rozpoczął w roku 1997 w Browarze Okocim (należącym podobnie jak Kasztelan do grupy Carlsberg Polska). Pierwsze dwa lata w browarze poświęcił stażowi w różnych działach firmy. Następnie zajmował kolejno stanowiska: Kierownika zmiany, Kierownika warzelni, Kierownika rozlewu piwa, Kierownika Produkcji.
Później wiedzę i doświadczenie zdobywał w Dziale Badań i Rozwoju. Od 2005 roku pełnił funkcje Menedżera ds. Badań i Rozwoju. Uczestniczył w wielu projektach międzynarodowych w Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Bułgarii, Chinach i obecnie - we Francji. Należy do grupy ekspertów technicznych w Carlsberg Breweries. Ukończył kilka prestiżowych branżowych szkoleń, między innymi w Kopenhadze i Edynburgu.

O swoim nowym wyzwaniu zawodowym w Kasztelan Browar Sierpc mówi: Bardzo się cieszę, iż będę mógł kierować dobrym browarem, znanym z doskonałego piwa i silnej marki regionalnej Kasztelan. Z pewnością będę kontynuował dotychczasowe działania zmierzające do systematycznego rozwoju technologicznego i innowacyjnego firmy.

Piotr Zając zastąpi na stanowisku Dyrektora Browaru Kasztelan Tomasza Malca, który w tym samym czasie przejmuje obowiązki Dyrektora Browaru Okocim.

Piotr Zając ma 35 lat, urodził się w Dębicy, jest żonaty, ma troje dzieci. Absolwent Akademii Rolniczej w Krakowie, Wydziału Technologii Żywności. Na tej samej uczelni skończył kierunek zarządzania jakością. Czas wolny najchętniej spędza z rodziną i przyjaciółmi, interesuje się współczesnym kinem i literaturą.
 

Marketing przy kawie